Demo Site

Thursday, April 15, 2010

Peel Page

Woho!!!!! aku berjaya wat satu lagi penambahbaikan untuk blog aku ni.. muahahaha... ape yang korang perasan ada kat blog aku, tapi takde kat blog korang? wawawa... usya penjuru sebelah kanan atas... tu dia Peel Page!!! aku pasang sendiri beb.... hahaha.... teruja toi la... Korang ape lagi, blajar la nak pasang camne.. mudah giler... tak sampai 5 minit, settle sudah... hohohoho....... Giler toi aku.. tak sampai sehari memiliki blog, dah jadi giler camni.. hohohoho..... Kalau korang nak blajar, klik je la kat peel page aku tu.. agak nak beli ebook dia, gtau aku dulu yea.. aku de rebet.. 20% lagi.. haha.. untuk kawan2, aku bagi la rebet tu kat korang.. papepun gtau la aku dulu yea.. so ape pendapat korang tentang peel page ni? smart tak? hohoho....

No comments:

Post a Comment