Demo Site

Thursday, April 15, 2010

Ape Maksud Kegagalan?

Korang pernah gagal tak dalam hidup? korang rasa menyesal tak dengan kegagalan tersebut? Aku selalu sedih bile aku wat sesuatu benda tu dengan bersungguh-sungguh, tup2 gagal.. argh!! Kecewa giler.. Tapi bile fikir balik, nape aku gagal? adakah kegagalan aku itu paling teruk skali kat dunia ni? Sehinggalah aku jumpa satu video yang hampir-hampir menitiskan air mata jantan aku (dah menitis dah pun).. bagi yang nak faham apa erti gagal sebenar, eloklah korang usya video ni...

http://www.youtube.com/watch?v=nQPmY4nIjVE

2 comments:

mimi said...

satu penundaan untuk menuju kejayaan

Admin said...

betul tu.. dengan melihat video tersebut, kita sepatutnya lebih cekal dalam menghadapi kegagalan dan dugaan yang bakal menimpa..

Post a Comment