Demo Site

Thursday, April 15, 2010

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera..

Hari ini merupakan hari pertama aku start berblogging.. Tujuan aku ada 2, pertama adalah untuk mencari kenalan dengan lebih ramai. yang kedua? rahsia.. haha... Hope para otai-otai blogger sume supportlah aku yerk.. sudi-sudi la jadi follower aku.. tegur la kalau aku ade wat silap ke, blog aku tak smart ke.. gtau je.. aku trime ngan seadanya.. hehe.. sebagai pengenalan diri, meh la aku nak kenalkan diri sket... sket je, tak banyak. kang korang bukan nak baca pun.. maklumla... newbie dalam bidang blogger ni.. hehe.. korang leh panggil aku Irsyad.. aku skang ngah duk sem akhir kat Politeknik.. Bidang Civil.. So kalau de masalah tentang Civil, cite la.. kot2 aku leh tolong... hehehe.. Erm.. tu je la kot.. Rasa cam dah banyak je.. haha.. Papepun, taknak ke wish slamat berbloging kat aku? heh... Skali lagi... Salam kenalan kepada korang sume...!!

4 comments:

mimi said...

~Slamat menempuh ke alam maya ,
semoga bersemangat selalu dan senyum selalu..~

~~REGRAT MIMI~~

kaChaNG_dEwa said...

yehuuu..epi blogging.Aku pon mula dari kosong gak dulu

Admin said...

tq bro2 sekalian.. hope bagi tunjuk ajar...

mimi said...

orang Berbudi kita berbahasa...
orang memberi kita merasa..

syum selalu
~~regrat mimi~~

Post a Comment